Solskinnsbloggen, en blogg fra et positivt menneske.


Når mobilen skader tråløsnettet
juni 16, 2006, 21:19
Filed under: Uncategorized

Jeg sitter i skrivende stund på jobben på IT senteret på Høgskolen. Her for en stund siden sendte vi ut følgende beskjed til studentene:

Mobilforbud på høgskolen

Fra 1. april blir det forbudt å ha mobiltelefoner påslått på høgskolens område. Årsaken er at brukerstøttekontoret har oppdaget at alle mobilene forstyrrer det tråløse nettverket på skolen. Dette har forårsaket nettverksproblemer, i følge brukerstøttekontoret.
Løsningen for de som vil fortsette å bruke mobilen på skolen er å gå til brukerstøttekontoret. De har en brikke som klistres på telefonen for å løse frekvensforstyrrelsene mobilen forårsaker.

Det var MANGE som ville ha klistermerke på mobilen sin, selv om det var 1 april. Hoho!!


7 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Ha ha! De skulle fått et klistremerke med «Aprilsnarr» på isteden. 🙂

Kommentar av Mandy Lou

Er det mulig å abbonnere på bloggen din her?

Kommentar av Helena

Heia Helena
Jeg skal sjekke det ut. Hvis ikke jeg finner ut av det, kan jeg sende en mail når jeg oppdaterer

Kommentar av solskinnsbloggen

helena: http://solskinnsbloggen.blogspot.com/atom.xml

Kommentar av pcb

Takk for det, vennen!

Men hva var det der pcb skrev? Skjønte ikke det… :S

Kommentar av Helena

Helene: Jeg har blogget litt om dette. Ta en titt på:
Ta i bruk newsfeeds!
Kjære tilbakevendende leser

Kommentar av pcb

Takk for hjelpen! 🙂 Skal se om jeg får det til…

Kommentar av Helena




Legg igjen en kommentar