Solskinnsbloggen, en blogg fra et positivt menneske.


juni 24, 2006, 21:19
Filed under: Uncategorized

utedo-den-23-juni-2006-lite.jpg 

Jeg tok dette bildet i dag. Hytten vi har, er bygd i 1964, og selv om den er fornyet med årene er det enkelte ting som aldri blir endret på.

Utedoet!

Det står der hele tiden. Det blir malt og holdt vedlike på utsiden,

men inni blir ingeting forandret.

Jeg har jo vært der mange ganger, selvfølgelig. Men jeg har liksom aldri lagt merke til at dette doet med gammelt treverk var så fint dekorert med et maleri, tenk et innrammet maleri og et hjerte på skrå under på et utedo. Tja..Jeg vet ikke helt. Maleriet i seg selv er vakkert synes jeg.

Men…

Jeg burde sove, å tenke litt på det. Klokken er 03.57.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

