Solskinnsbloggen, en blogg fra et positivt menneske.


En liten bildeoppdatering
juni 19, 2006, 21:19
Filed under: Uncategorized


I dag kjørte vi en tur, og som alltid har jeg kameraet med meg. Vi kjørte på en plass som vi skal på lavvotur neste helg. Det er egentlig ganske øde, men midt i all "ødeheten" tok jeg bilde av denne båten som lå ute i en fortøing.

Og i "ødeheten" så jeg denne lille gården. Fjøsen var ikke velholdt, men det var tydelig at det bodde folk i huset. Det var veldig velholdt.

Jeg ve tikke hvorfor jeg tok dette bildet. Men det var fasinerende dette berget.

"et lite stykke Norge" dedikert til Børge. 🙂

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

